TERIMA KASIH AWAK , JANGAN LUPE FOLLOW :D

Monday 19 December 2011

superherO dan superwomen yang membesarkan aku


Hai , tengah bosan sebenarnye tak tahu nak buat ape teringin nak cerita pasal parents aku yang banyak berjasa .
ibu saye yang cute dan ayah saye yang hensem :))

yang ni superhero aku  <3

nampak gambar jejaka hensem , macam ROSYAM NOR nieyh , haha . nieyh lhaaa RAZALI ISMAIL .
superhero aku sejak kecik lagi , beliau caring sangatt , tapi ade mase garang dia . aku takot bila beliau marah 
muke garang beliau pewwwh takot lhaa seyh . beliau very strong . sayang ayah <3

hah . nieyh pulak superwomen aku  <3

yang cute miut nieyh pulak , superwomen aku dari kecik jugak . yang jage lepas lahir , sampai dah sebesar nieyh dan sechubby macam sekarang nieyh . makan tak penah henti kalau duduk rumah , tapi ibu aku nieyh garang siked , lau salah siked nak cubit , tapi tu dulu lhaa , time kecik2 skunk dah tak lagi .hehe :DD

so , dah tahu kan superhero yang hensem and superwomen yang cute miut kan >.<
aku sayang diorang sangattt-2 

terima kasih awak

No comments:

Post a Comment