TERIMA KASIH AWAK , JANGAN LUPE FOLLOW :D

Friday 16 December 2011

awak best ^^,

Dimulakan dengan Bismillah dan disertai Assalammualaikum .


Nampak gambar atas nieyh . tak berape cute >.< hah .. nieyh kawan a.k.a cousin bau-2 bacang , dia yang cakap eh . nme dia Mohammad Thaufiq Tajudin . 16 y/o . kluang =='
bila ONLINE jerk , asik nampak muke dia , dia nieyh happy go lucky . susah lhaa nak tengok dia nangis name pon lelaki kan , tapi aku rase dia akan nangis bile ditinggalkan oleh yg tersayang . hahaha
sejak-2 nieyh kiteorang selalu WEBCAM . kalau dia ajak kan , kalau aku taknak mesti merajuk macam budak-2 . haha so aku ape lagi terpakse lhaa melayan kan , naseb baek kau best tau .
yang bestnye dia nieyh , boleh jadi kawan suke dan duke :DD tu yang aku suke , selalu teman aku dengar cerita aku . dia suke buat lawak yang sangat merefek lhaa .




tergelak aku tengok budak nieyh. haha .
tapikan aku rase nieyh last kite webcam kan .
bile bole dapat macam nieyh lagi ??
takpelhaa . ape-2 pon aku sayang kau lhaa gilak >.<
terima kasih awak

No comments:

Post a Comment