TERIMA KASIH AWAK , JANGAN LUPE FOLLOW :D

Monday 12 December 2011

Kekecewaan sye tak boleh dibayar .


Assalammualaikum ,
update kali ni aku nak cerita pasal kekecewaan aku dengan si dia .
aku tak sangka gila perkataan tu akan keluar dari mulut dia , sebab kau orang yang aku sayang .
kenape kau buat aku macam nieyh , macam aku nieyh penganggu hidup kau .
"DON'T DISTURB ME" konon . blaa lah kau , dengan speaking kau .
kau tahu kau kecewakan aku kali kedua . kalau lhaa kau bace entry aku nieyh .
aku nak kau sedar lah yang kau dah kecewakan aku .

nasib baek lah ade kawan tempat meluahkan perasaan . kepale gilak2 . SYOK lhaa >.<
sayang awak :DD
lagi satu , RESULT PMR dah nak keluar , argggh nervous gilak aku .
harap2 memuaskan hati , parent aku . dapat stay dekat sekolah lame balik . tak nak pindah :'((
terima kasih awak

No comments:

Post a Comment